ICT služby: Orientujte se zákaznicky

Přizpůsobujete své ICT prostředí zákazníkům? Dokážete díky němu zajistit vyšší produktivitu a váš obchodní růst? Využijte možnosti ICT služeb, které jsou zákaznicky orientované.

Proč se vyvíjí ICT služby orientované na zákazníky?
V současné době vzniká stále větší pohledávka po ICT službách, které jsou orientované na zákazníky. Může za to masivní rozšíření uživatelských technologií, které mají sice své mnohé výhody, ale pojí se i s problémy.
Je totiž nutné si uvědomit, že uživatelé jsou v různé IT prostředí. Existuje mnoho typů serveru, stanic, specializovaných aplikací atd. Navíc pracovní síly jsou různě rozmístěné a je třeba zjistit ICT prostředí pro dálkové a mobilní zaměstnance. Je také nutné zabránit zvyšujícím se bezpečnostním rizikům v podobě virů, ale i zanedbání ze strany uživatelů atd. Problému je mnohem více. Všechny mají však jedno společné: Komplikují snahu o optimalizaci IT prostředí. Ve finále to může ovlivňovat koncové zákazníky, což bude mít negativní vliv na produktivitu vaší práce.

IBM a ICT služby orientované zákaznicky
IBM vám zajišťuje služby, díky kterým budete zvyšovat produktivitu své organizace, ale zároveň budete také redukovat náklady. Má pro vás mnohá řešení, která vám umožní zajistit činnost informační technologie přesně podle potřeb vaší firmy. Pojďme se na jednotlivé produkty IBM podívat:
  • IBM Workplace Optimization Consulting Services: Tato služba vám zajišťuje poradenství pro optimalizaci ICT procesů a služeb. Získáte tak analýzu a zhodnocení front-end i back-end prostředí, návrhy potřeb, priorit a optimalizací, možnost konzultace, supervizorské služby a projektové řízení.
  • IBM Device Management Services: Služba vám přináší monitoring a správu ICT technologií a služeb.
  • IBM User Support Services: Jde o podporu ICT technologií a služeb.